Fabula Branding: сочыва «Сёлета»

Кампанія Fabula Branding распрацавала новую гандлёвую марку сочыва (нэйминг і дызайн) для Слуцкага цукрарафінаднага камбіната.
#Кейсы
1535
24 ноября 2016
Кампанія Fabula Branding распрацавала новую гандлёвую марку сочыва (нэйминг і дызайн) для Слуцкага цукрарафінаднага камбіната.

Кампанія Fabula Branding распрацавала новую гандлёвую марку сочыва (нэйминг і дызайн) для Слуцкага цукрарафінаднага камбіната.

Брыф
Прадукт – натуральнае стэрылізаванае сочыва першага гатунку (у складзе – толькі ягады, цукар і лімонная кіслата, ніякіх кансервантаў ці «ешак») з чорнай парэчкі, журавін, вішні, клубніц, маліны і чарніц (6 асобных смакавых пазіцый).

Задача
Распрацаваць гандлёвую марку – нэйм і дызайн упакоўкі.

Рашэнне
Нэйм «Сёлета» – трапнае беларускае прыслоўе, якое не мае эквівалента ў рускай мове – азначае «ў гэтым годзе» і добра перадае ідэю свежага, толькі-толькі зваранага сочыва з сёлетняга ўраджаю ягад.

У аснове канцэпт-дызайну – аўтарская акварэльная ілюстрацыя ягады – маркера смаку. Ягада наўмысна гіперпавялічана, каб узмацніць ідэю выключнай натуральнасці складу сочыва. Буйны шрыфтавы лагатып (заўсёды белы) добра бачны здалёк, а статусны радок «Беларускае сочыва» заяўляе як катэгорыю, так і «нацыянальную» прыналежнасць прадукта (краіну-вытворцу). Слоган «Ягадка да ягадкі» на накрыўцы падкрэслівае руплівасць пры адборы сыравіны для прадукта.

Если вы нашли ошибку, пожалуйста, выделите фрагмент текста и нажмите Ctrl+Enter.

бтв, байзевей, портал креативной индустрии
30 примеров социальной рекламы против курения
На протяжении многих десятилетий врачи борются со столь пагубной привычкой, как курение.
13741

Отлично!
Каждную неделю мы будем отправлять Вам самые важные новости, оюзоры и самые креативные кейсы.

Сообщить об опечатке

Текст, который будет отправлен нашим редакторам: