КЕЙС: «Вольная хвілінка» — для прыемнага перапынку

AVC распрацавала дызайн упакоўкі гарбаты ад кампаніі «Караван».
#Кейсы
4422
23 октября 2018
AVC распрацавала дызайн упакоўкі гарбаты ад кампаніі «Караван».

Кейсы, Дизайн упаковки, Вольная хвілінка, Брендинговое агентство AVC

Кампанія «Караван», буйны дыстрыб’ютар і вытворца гарбаты і кавы ў РБ, вывела на рынак уласную марку гарбаты ў эканом-сегменце.

Дызайн упакоўкі адлюстроўвае характар прадукту – лёгкі, прыязны, дэмакратычны. Літаральным сімвалам вольнай хвілінкі стаў цыферблат. Гісторыю пра прыемны час за кубачкам гарачага напою падтрымліваюць цёплы жоўты фон, смайлы і душэўныя камунікацыі.

Кейсы, Дизайн упаковки, Вольная хвілінка, Брендинговое агентство AVC

Простая і зразумелая ўпакоўка ў традыцыях катэгорыі дапамагае брэнду ўпэўнена стаць на паліцу, спрыяе даверу да навінкі.

Кейсы, Дизайн упаковки, Вольная хвілінка, Брендинговое агентство AVC

Кейсы, Дизайн упаковки, Вольная хвілінка, Брендинговое агентство AVC

Кейсы, Дизайн упаковки, Вольная хвілінка, Брендинговое агентство AVC

Если вы нашли ошибку, пожалуйста, выделите фрагмент текста и нажмите Ctrl+Enter.

Устойчивое развитие
Устойчивое развитие: маркетинг в новой эре осознанного потребления
Рассказываем, что такое «устойчивое развитие», в чём его роль в современном мире и какова значимость в маркетинге на примере крупных брендов
2890

Отлично!
Каждную неделю мы будем отправлять Вам самые важные новости, оюзоры и самые креативные кейсы.
Используя сайт, Вы соглашаетесь с использованием файлов cookie и обработкой персональных данных в соответствии с Политикой обработки персональных данных.

Сообщить об опечатке

Текст, который будет отправлен нашим редакторам: