Кейс AVC: Лiдскае пiва. Дадаем iскры у зiмовыя традыцыi

#Кейсы
1838
18 марта 2023

Лидское пиво, Лидский квас, Дизайн этикетки, Дизайн упаковки, AVC

Штогод «Лідскае піва» радуе спажыўцоў лімітаванай серыяй зімовых прадуктаў. Гэтым разам выклікам для АVC стала распрацоўка дызайна для абноўленага зiмовага піва i кваса.

Вынік:

У кожнага iснуюсь свае традыцыі падрыхтоўкi да зімовых святаў, якiя робяць чаканне асаблiва прыемным і напаўняюць перадсвяточныя дні чараўніцтвам i казкай. I думаючы пра зіму, мы звычайна прадстаўляем халодную снежную ноч, калі хочацца захінуцца ў вялікую цёплую коўдру, атачыць сябе кампаніяй сяброў і паслухаць займальныя гісторыі пад снег, які падае. Якраз пад такія сітуацыі мы і стварылі новы дызайн, падкрэслiўшы адчуванне цеплыні і утульнасці ў знешнім выглядзе.

Лидское пиво, Лидский квас, Дизайн этикетки, Дизайн упаковки, AVC

Лидское пиво, Лидский квас, Дизайн этикетки, Дизайн упаковки, AVC

Лидское пиво, Лидский квас, Дизайн этикетки, Дизайн упаковки, AVC

Акрамя ўсім вядомага аленя і Лідскага замка, які працягвае падкрэсліваць паходжанне напояў са слаўнага горада Ліды, на бутэльках можна убачыць і атрыбуты новых смакаў: карыцу, гваздзік, апельсін на піўной этыкетцы і печаны яблык на квасе. А сіні спакойны колер этыкетак з традыцыйнымі зімовымі элементамі — ёлкамі і снегам — акунае ў атмасферу надыходзячых святаў.

Лидское пиво, Лидский квас, Дизайн этикетки, Дизайн упаковки, AVC

Лидское пиво, Лидский квас, Дизайн этикетки, Дизайн упаковки, AVC

Лидское пиво, Лидский квас, Дизайн этикетки, Дизайн упаковки, AVC

Лидское пиво, Лидский квас, Дизайн этикетки, Дизайн упаковки, AVC

Лидское пиво, Лидский квас, Дизайн этикетки, Дизайн упаковки, AVC

Лидское пиво, Лидский квас, Дизайн этикетки, Дизайн упаковки, AVC

Лидское пиво, Лидский квас, Дизайн этикетки, Дизайн упаковки, AVC

18+ Данный материал опубликован на безвозмездной основе и не является рекламой. Предоставлен исключительно для ознакомления с визуальным образом продукта в контексте художественной составляющей.

Если вы нашли ошибку, пожалуйста, выделите фрагмент текста и нажмите Ctrl+Enter.

Устойчивое развитие, H&M, Changing Markets
Расследование: H&M, C&A и Primark выбрасывают одежду, которую обещали переработать
Фонд Changing Markets провел расследование и выяснил, что не все популярные производители одежды выполняют обещания по устойчивому развитию
1451

Отлично!
Каждную неделю мы будем отправлять Вам самые важные новости, оюзоры и самые креативные кейсы.
Используя сайт, Вы соглашаетесь с использованием файлов cookie и обработкой персональных данных в соответствии с Политикой обработки персональных данных.

Сообщить об опечатке

Текст, который будет отправлен нашим редакторам: