Iмклiвыя змены пасля рэбрэндынгу: як Fabula Branding дапамагла «Гарантии» атрымаць «Брэнд года 2018»

Страхавая кампанія Imkliva Insurance атрымала Гран-пры конкурсу «Брэнд года 2018», а таксама стала пераможцам у намінацыі «Рэбрэндынг»
#Новости
2178
31 января 2019
Страхавая кампанія Imkliva Insurance атрымала Гран-пры конкурсу «Брэнд года 2018», а таксама стала пераможцам у намінацыі «Рэбрэндынг»

Кампанія «Гарантия» была заснавана ў 1994 годзе ў горадзе Мазыры і да 2016 года ажыццяўляла сваю дзейнасць у сегменце В2В. Пасля сітуацыя змянілася: маркетынгавыя даследаванні паказалі, што «Гарантии» трэба было не толькі ўмацоўваць пазіцыі ў існуючых каналах продажаў, але і пачаць працу ў сегменце В2C, а значыць, павышаць пазнавальнасць у мэтавай аўдыторыі. Нэйм не адпавядаў новай стратэгіі развіцця і пазіцыянаванню кампаніі як наватара галіны. Неабходна было стварыць моцны і сучасны брэнд, які трансляваў бы каштоўнасці, неабходныя для ўваходу ў новыя каналы продажаў.

Бренд-года, Imkliva Insurance, Fabula Branding

Імклівы пераход да новага этапа

Кампанія вызначыла мэтавую аўдыторыю: гэта «новыя беларусы» — людзі, адкрытыя ўсяму інавацыйнаму, якія думаюць пра здароўе, будучыню. І, адпаведна, ахоўваюць сябе ад непрадбачаных абставінаў — у тым ліку выкарыстоўваюць страхаванне. За рэбрэндынгам кампанія вырашыла звярнуцца да беларускай брэндынгавай агенцыі Fabula Branding.

Вынікам сумеснай працы стала харызматычная беларуская назва — Imkliva Insurance. Imkliva — выразнае беларускае слова, надзеленае ўласным характарам. Назва адлюстроўвае філасофію бізнесу кампаніі: «імкліва» прапаноўваць новыя сучасныя страхавыя прадукты, якія мінімізуюць рызыкі кліентаў і абараняюць ад непрадбачаных абставінаў. Беларуская мова ў назве знаходзіць водгук у нашых партнёраў і кліентаў.

Бренд-года, Imkliva Insurance, Fabula Branding

Новы лагатып адлюстроўвае дынаміку, закладзеную ў нэйм: рух наперад, імкненне. Фірмовы стыль транслюе асноўную ідэю кампаніі — імкліва рэагаваць на змены рынку і запыты нашых кліентаў. Рыфмаваны, кароткі слоган з пазітыўным эмацыйным пасылам «Imkliva. Жыві шчасліва» адказвае патрэбнасці мэтавай аўдыторыі: жыць прыемна, спакойна.

Новы брэнд Imkliva Insurance выйшаў на рынак восенню 2017 года.

«Наша каманда ўжо даўно займаецца карпаратыўным брэндынгам, — распавёў кіруючы партнёр Fabula Branding Дзмітрый Кашкан. — У выпадку з Imkliva Insurance мне як чалавеку актыўнаму, які шмат падарожнічае, было прыемна супрацоўнічаць з кампаніяй, што імкнецца працаваць яшчэ больш аператыўна і быць бліжэй да сваіх кліентаў — на ўзроўні страхавых кампаній Канады ці ЗША. Было вельмі лёгка ўзаемадзейнічаць з камандай Imkliva Insurance, дзяліцца з імі досведам і бачыць давер да нас і да нашых рашэнняў. Мы працавалі як партнёры — менавіта таму ўдалося стварыць настолькі эфектыўны брэнд, у якога, я ўпэўнены, усё яшчэ толькі пачынаецца».

Бренд-года, Imkliva Insurance, Fabula Branding

Бренд-года, Imkliva Insurance, Fabula Branding

Бренд-года, Imkliva Insurance, Fabula Branding

Новая назва — імклівыя змены

Рэбрэндынг для кампаніі Imkliva Insurance стаў поўным перараджэннем. Ранейшымі засталіся толькі непахісныя прынцыпы працы: хутка, адкрыта, зразумела і надзейна.

«Калі мы анансавалі новы брэнд, то абяцалі нашым партнёрам і кліентам, што пачнем задаваць новыя трэнды на рынку страхавых паслуг. У 2018 годзе выйшаў новы ўнікальны прадукт «Багата Хата» — гэта адзіны ў Беларусі страхавы поліс, які забяспечвае абарону ад магчымых рызыкаў уладальнікаў гарадскіх кватэр і загараднай нерухомасці ў адным дагаворы страхавання, — адзначае дырэктар кампаніі Imkliva Insurance Андрэй Харунжы. — Усяго за год мы ўдвая павялічылі колькасць партнёраў, пачалі супрацоўнічаць з найбуйнейшымі тураператарамі і аўтадылерамі. Сёння страхавыя прадукты Imkliva Insurance можна набыць больш чым у 460 пунктах продажу партнёраў кампаніі па ўсёй рэспубліцы».

Бренд-года, Imkliva Insurance, Fabula Branding

Для забеспячэння якаснага сэрвісу ў 2018 годзе Imkliva Insurance адкрылі новы Цэнтр ўрэгулявання страхавых выпадкаў у Мінску. Гэта дазволіла паскорыць абслугоўванне кліентаў, што таксама адпавядае філасофіі кампаніі — імкліва рэагаваць на змены і выконваць абавязкі.

Пра поспех рэбрэндынгу сведчаць лічбы і факты. Imkliva Insurance давяраюць усё больш кліентаў: у 2018 годзе колькасць дагавораў страхавання павялічылася на 45%. Вынікі кампанія прадставіла на конкурсе «Брэнд года» і перамагла адразу ў дзвюх намінацыях.

Если вы нашли ошибку, пожалуйста, выделите фрагмент текста и нажмите Ctrl+Enter.

бтв, байзевей, портал креативной индустрии
30 примеров социальной рекламы против курения
На протяжении многих десятилетий врачи борются со столь пагубной привычкой, как курение.
13741

Отлично!
Каждную неделю мы будем отправлять Вам самые важные новости, оюзоры и самые креативные кейсы.

Сообщить об опечатке

Текст, который будет отправлен нашим редакторам: